שיעורים פרטיים אונליין: מורה פרטי אונליין לעיצוב ובניית אתרים

אם חיפשת מורה פרטי אונליין לעיצוב ובניית אתרים, אפשר להפסיק לחפש :) בפוסט הבא אספר קצת על מה שאני עושה, למה אני חושב ששיעורים פרטיים אונליין, אחד על אחד, זו השיטה הכי טובה ללמוד ואיך זה יכול לעזור לך בין אם אתה מעצב, בעל עסק או איש תוכן.

הסיפור שלי

בעשור האחרון עבדתי כשכיר במשרדי פרסום, בתפקיד ארט-דירקטור ומעצב דיגיטל. עבדתי עם לקוחות כמו צים, טבסקו, ויצו חיפה, חברות הנדל"ן הגדולות בארץ, המסעדות הקטנות בארץ – כולם. יצא לי לגעת בכל תחום אפשרי בעבודה שלי, בעיקר בקמפיינים ומהלכי דיגיטל רחבים. בנוסף, הדרכתי ולימדתי עשרות עובדים חדשים במשרד והכנסתי את וורדפרס ואלמנטור לשגרת המשרד, מה ששיפר משמעותית את תהליכי העבודה בסטודיו.

במקביל עבדתי כעצמאי בעיקר באיור ועבדתי עם לקוחות כמו תנובה, הוושינגטון פוסט, ערוץ סקיי הלונדוני ועוד. במקביל התחלתי ללמד עיצוב ובניית אתרים בוורדפרס – בשיעורים פרטיים אונליין.

הייתם יכולים לחשוב שזה יספק אותי, בתור מעצב – מה צריך יותר מזה?
כשהקטנה שלי מילי נולדה, הבנתי כמה זה לא מספיק. הבנתי שאני לא מוכן לפספס אפילו רגע מהחיים שלה, שלא לדבר על להיות סגור במשרד 10+ שעות ביום ולהגיע הביתה בלי חשק לכלום – ועדיין להמשיך לעבוד.

אז אני ולירז (אשתי) ישבנו וחשבנו מה אפשר לעשות. תמיד אהבנו לטייל ואחת הסיבות שבגללה עבדנו קשה הייתה כדי לטייל. אז כל 3-4 חודשים היינו טסים ליעדים זולים לשבוע. מיותר לציין שזה לא סיפק את יצר ההפרתקנות שלנו ורק עשה חשק לעוד.

החלטנו לעשות צעד מטורף ששינה את החיים שלנו. מכרנו את כל מה שהיה לנו, עזבנו את העבודה, צמצמנו חיים שלמים לשתי מזוודות ושני תיקי גב ויצאנו למסע ששינה את החיים שלנו מקצה לקצה. 

למה אני מספר לכם את כל זה?
כחלק מההרפתקאה הזו יצאתי לעצמאות מלאה. הבנתי פתאום את כל מה שהחברים העצמאיים שלי התלננו לגביו במשך שנים – צריך לדאוג לה-כ-ל לבדך: עיצוב ובניית אתרים, הפקת עמודי נחיתה, קמפיינים ממומנים, שיווק, פרסום, לשירות לקוחות, הנהלת חשבונות ועוד ועוד ועוד…

למזלי הכלים הרבים שרכשתי במשך השנים עזרו לי לבנות את העסק בזמן מאוד קצר, כדי שנוכל להמשיך ולחיות את החיים שאנחנו רוצים לחיות.

היום אנחנו כבר שנה מטיילים בעולם, אני נהנה להיות עם מילי בכל ארוחת בוקר, צהריים וערב ולא מפספס שום רגע מהצמיחה שלה. אנחנו מטיילים בעולם, נהנים וגם עובדים מאוד קשה – כל העבודה שלי מתרחשת אונליין מול לקוחות ותלמידים מהארץ ומהעולם.

היום אני יודע כמה הכלים האלה חשובים לבעלי עסקים, מעצבים ויזמים. זו הסיבה שבגללה אני מלמד. כדי שאחרים יוכלו לחיות את החיים שהם רוצים, אם אני יכול להתפרנס מלעזור לאנשים אחרים להשיג את החלומות שלהם – מבחינתי אלה החיים שאני רוצה לחיות.

ומכאן – לשיעורים הפרטיים…

שיעורים פרטיים אונליין
לחצו על התמונה למעבר לעמוד האינסטגרם שלנו, בו אנחנו מתעדים את המסע

למה צריך מורה פרטי?

אנחנו חיים בעידן שבו לא חסר תוכן בחינם באינטרנט. להיפך. יש המון ממנו. כל כך הרבה ממנו עד שמאוד קשה למישהו בלי ידע להבחין בין תוכן איכותי לתוכן גרוע.

ללמוד לבד זו תמיד אופציה, החסרון הוא שיש ה-מ-ו-ן תוכן בחוץ ומאוד קשה (במיוחד למתחילים) להבדיל בין מה תוכן איכותי ומה לא. הרגלים רעים שנלמדים בצורה הזו גורמים לבזבוז של מאות שעות עבודה, ולא מעט תסכולים ובעיות. בנוסף למידה לבד היא מפוזרת לא ושיטתית, וכמו כל דבר, ללמוד את הבסיס בצורה מסודרת ומתודית יוביל לחסכון של הרבה זמן וכסף.

בשיעורים פרטיים אונליין הפוקוס כולו עליך, המורה יכול לאתר נקודות חוזקה וחולשה, להתאים את תכנית הלימודים לצרכים שלך ולהתמקד בצרכים הספציפיים שלך. התלמיד יכול ללמוד אונליין בבית שלו, במקום שבו הוא מרגיש הכי בנוח. בלי לבזבז זמן על נסיעות ממקום למקום ועם הטכנולוגיה לצידו – גם לחזור על החומר המוקלט בקלות (כל השיעורים מוקלטים).

השיטה הזו אמנם פחות רווחית למורים הפרטיים מלהקליט קורס אונליין פעם אחת ולמכור אותו לכמות בלתי מוגבלת של אנשים, אבל אני יודע שכל מי שלומד אצלי יוצא עם כלים וידע ברמה הכי גבוהה שיש.

אני לא מתפשר על איכות, ומכוון גבוה גם בשביל עצמי וגם בשביל התלמידים שלי.

מורדי לוי מורה פרטי אונליין - עיצוב ובניית אתרים באלמנטור
לחצו על התמונה למעבר לפורטפוליו שלי

למי זה מתאים?

1. מעצבים

כמעצב אתרים אני מכיר את הקושי בלהפוך עיצוב סטטי לאתר חי ונושם. אפילו בעבודה ישירה מול מתכנת צריך לשים לב לעיצוב ולגשר כל הזמן בעבודה מול מישהו שלא מבין בעיצוב. אלמנטור גרם למהפכה בבניית אתרים ללא קוד, הקלות שבה אפשר לבנות אתר לא גורעת ואפילו תומכת ביצירתיות שלכם ובחזון המקורי.  אחרי שלומדים את הבסיס, אפשר להמשיך ולהרחיב את הידע והאתרים שתוכלו לבנות לעצמכם ידהימו אתכם. עם וורדפרס ואלמנטור אין גבולות למה שאפשר לבנות.

2. בעלי עסקים קטנים ובינוניים
אני מאמין שאחת הסיבות שהעסק שלי הצליח בזמן כל כך קצר, היא שהיו לי כלים שחסכו לי עשרות אלפי שקלים בטווח הארוך. היכולת לתכנן, לעצב ולבנות את האתרים שלי בעצמי, לבנות לעצמי עמודי נחיתה לקמפיינים ולעשות להם אופטימיזציה כמו שאני רואה לנכון – מבלי לשלם שוב ושוב על כל שינוי, מבלי לעקוב אחרי אנשי מקצוע ולוודא שהם עושים את העבודה כמו שצריך, מבלי להתפשר על החזון שלי ושל מה שאני רוצה לבנות… זה נתן לי את השקט להתרכז בעסק שלי ובמה שאני רוצה להיות.

היום אני מורה פרטי אונליין ומלמד עיצוב בוניית אתרים – כדי לתת לעסקים אחרים את אותה ההזדמנות, בכמה שעות למידה תוכלו כבר לייצר לעצמכם מוצרים טובים יותר מ-90% ממה שהמתחרים שלכם עושים ומוציאים על זה לא מעט כסף. כמובן שאי אפשר ללמוד מקצוע שלם בכמה שעות, אבל השיעורים שלי מתומצתים ומרוכזים בדיוק במה שצריך כדי להעלות אתכם בכמה רמות כדי שתוכלו ליצור בעצמכם מוצרים מעולים – כמה שתרצו להמשיך ללמוד ולהתפתח מעבר לזה -זה כבר תלוי בכם.

3. אנשי תוכן, שיווק ופרסום
כמה פעמים נתקעתם באמצע קמפיין כי לקח יום שלם לעדכן את המסרים בעמוד הנחיתה? כמה שעות וכסף בזבזתם על ספקים שהתבררו כבינוניים ולא סיפקו את הסחורה? לצערי אני מכיר את זה טוב מדי, גם כשכיר שעבד על מאות קמפיינים וגם כעצמאי שבונה קמפיינים לעצמו.

בשלב כלשהו הבנתי שגם אם לא אלמד משהו ב-100%, עם המוטיבציה שיש לי להשקיע בעצמי ובהצלחה של העסק שלי – אעשה עבודה טובה יותר מרוב אנשי המקצוע שיש בחוץ.

בלימוד דרכי תוכלו לבנות לעצמכם עמודי נחיתה ואתרים, או כל אלמנט עיצובי אחר לעסק שלכם – מבלי להסתמך על ספקים חיצוניים. אף אחד לא מכיר את העסק שלכם טוב יותר, ואם אתם עסק קטן ומתפתח – אין דרך טובה יותר לחסוך בתקציב ולמקד אותו במה שחשוב.

תמונה מתוך שיעור פרטי אונליין
צילומסך מתוך שיעור עם אחד התלמידים שלי

מה אפשר ללמוד בשיעורים פרטיים אונליין?

מושגי יסוד בעיצוב אתרים

לאנשים שמגיעים בלי שום ניסיון, בניתי כמה מערכי שיעור במיוחד בהם תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת בעולם עיצוב ובניית אתרים. דומיין, אחסון, ווידג’טים, ערכות נושא ועוד. כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל.

עיצוב בסיסי

עיצוב זה לא משהו שמלמדים בכמה שעות. אני מעצב כבר 10 שנים ועדיין לומד בכל יום. עדיין, אם החלטתם לקחת על עצמכם את מלאכת העיצוב, כדאי שיהיו לכם כמה כלים בארסנל. בניתי מערכי שיעור מיוחדים המכילים את אבני היסוד של עיצוב גרפי: קומפוזיציה, היררכיה, צבעים ועוד. 

מיתוג ושפה גרפית

מיתוג עסק הוא עולם שלם, אך יש כמה כללים בסיסיים שאם תשמרו עליהם העסק שלכם יראה וייתפס טוב יותר מרוב העסקים שנמצאים שם בחוץ.

אפיון ועיצוב אתרים

כל אתר טוב מתחיל באפיון מדויק וחכם. במיוחד כשמדובר בבניית אתרים באלמנטור בו האפיון די מוגדר מראש ולא ניתן להרבה שינוי – צריך לדעת איך לתכנן את האתר בצורה חכמה שלא תעלה לכם ביוקר בהמשך הדרך.

אחרי האפיון מגיע שלב העיצוב. כאן יבואו לביטוי כל הכלים שהוזכרו קודם, איך לקחת את השפה הגרפית של המותג לשכם ולתרגם אותה לעיצוב אתר נכון שתומך במטרות שלכם ובמה שהאתר צריך לתקשר. מעבר לאסתטיקה, עיצוב הוא אסטרטגיה, פסיכולוגיה, אינטרקציה ועוד.

אני מאמין שכאן היתרון שלי אל מול כל השאר. עיצוב זה נושא מאוד חמקמק וקשה מאוד ללמד אותו, זו הסיבה שכמעט כל הקורסים שתמצאו בנושא יהיו לבניית אתרים, כי קל יותר ללמד את ההיבט הטכני מאשר את ההיבט העיצובי. עם השנים למדתי איך לתמצת  את כל מה שקשור ספציפית לעיצוב אתרים לכמה שיעורים סופר-מדויקים שיתנו לכם כלים מעולים להתמודד עם המטלה הלא-פשוטה של בניית אתר, ברמה שאף אחד אחר לא יוכל ללמד אתכם – באחריות.

וורדפרס ואלמנטור

יש אין-ספור מדריכים טכניים בחינם בחוץ – בשביל זה לא צריך מורה פרטי. מה שכן, המידע בחוץ הוא מפוזר ולא מתודי ומאוד קל לפספס דברים בסיסיים ולעשות טעויות שיעלו לכם בהמשך בשעות, כסף ושעירות לבנות. אני מתמקד בללמד קודם כל את הבסיס, כמו שצריך, ורק אז להמשיך ולהרחיב את הידע לדברים מסובכים – וכיפיים יותר.

תוספים ואופטימיזציה

אז בניתם אתר… מה עכשיו?
עכשיו צריך לוודא שהוא מתפקד ועובד בצורה מעולה. תוכלו ללמוד אצלי איך לעשות בדיקות לאתר שלכם, לעשות אופטימיזציה לתמונות, לגרום לאתר להיות מהיר יותר, איכותי יותר, ועוד כמה טריקים שפיתחתי בעצמי ושמורים רק לתלמידים שלי 😉

הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו 

כמה עולים שיעורים פרטיים אונליין?

– 380 ש"ח לשעת לימוד.
– למי שרוכש בנק 6 שעות מראש: 320 ש"ח לשעה
– למי שרוכש בנק 12 שעות מראש: 290 ש"ח לשעה

ללמוד אצל מורה פרטי - האם זה משתלם?

אם תעשו חישוב מהיר, קורס וידיאו מוקלט לבניית אתרים בוורדפרס עולה בין 1,000 ל-4000 ש"ח. אז בואו ניקח את הממוצע: 2,500 ש"ח

במחיר הזה תוכלו לרכוש כ-8 שעות, מה שייתן לכם עיצוב בסיסי, אפיון ועיצוב, וורדפרס ואלמנטור ברמה בסיסית. כמובן שכל תלמיד לומד בקצב אחר והשעות משתנות מאחד לשני, אבל אני יכול להבטיח לכם שבכמה שעות ספורות וסופר ממוקדות איתי תקבלו הרבה יותר ערך ותוכן מאשר בקורס של 30 שעות.

לא תצטרכו לבזבז שעות על גבי שעות בלצפות בתוכן שאולי כלל לא רלוונטי אליכם, תקבלו ליווי והדרכה צמודים, שיעורים בלייב בהם תוכלו לשאול שאלות ולקחת חלק אקטיבי בתהליך הלמידה (השיעורים מוקלטים ותוכלו לצפות בהם שוב מתי שתרצו), סביבת עבודה מלאה בחינם, תבניות מסמכים שיחסכו לכם אלפי שקלים בשנה ועוד ועוד ועוד…

די משתלם 🙂

יש לי סבלנות אין-קץ ואני נותן מעצמי הכל בשביל התלמידים שלי (תשאלו אותם), אני תמיד זמין לעזור ואני מרגיש שמעבר לעבודה, זו שליחות בשבילי.

אם יש לכם שאלות נוספות אפשר לקבוע איתי שיחת ייעוץ בחינם.

מצאתם טעות בכתבה? יש לכם שאלות? סתם בא לכם לפרגן?
הצטרפו לדיון בקהילת הפייסבוק

Sharing Is Caring

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email